0850 333 7785
E-Destek
Blog - Protel | Otel ve Restoran Teknolojileri
1815
paged,page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-1815,paged-9,page-paged-9,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Seyahat konusunda yapılan araştırmalar internet kullanımı içindeki en popüler kategoriler arasında yer alıyor. Google’ın yayınlamış olduğu yıllık çevrimiçi seyahat araştırması trendleri raporu sonuçları oteller için çevrimiçi ve mobil mevcudiyetin zorunluluğuna dikkat çekiyor. Rapora göre 2013 yılında turistik amaçla seyahat edenlerin %58’i, seyahat planlama ve rezervasyon...

Otelinizin için Sosyal Medya Neden Önemlidir? Günümüzde sosyal medya oteller için önemli bir pazarlama alanına dönüşmüştür. Oteller için sosyal medya sayesinde hedeflenen, tesislerin kendi web siteleri üzerinden rezervasyon sağlamaktır. Birçok otelin Twitter, Facebook, Tripadvisor ve LinkedIn gibi sosyal mecralarda olmasının nedeni, sosyal medyanın online rezervasyon ile...

Oda fiyatlarını belirlemek birçok otel işletmecisi için göz korkutucu olabilir. Çünkü oda fiyatlarını belirlemek için birçok değişken vardır. Bu nedenle oda fiyatları belirlenirken çok sayıda kaynaktan bilgi edinmek gerekmektedir. Havayolu şirketleri bu duruma en iyi örnektir.  Belirli zamanlarda talebe göre koltuk fiyatlarını belirlerler. Uçuşa birkaç hafta...

Mobil Uyumlu Websitesi kavramı, gelişen ve küçülüp cebimize giren teknolojik cihazlar ile birlikte sanal dünyaya giriş yapmış bir terimdir. Mobil cihazlar üzerinden kullanıcılara ulaşan işletmeler, mobil kullanıcılarına kaliteli bir deneyim yaşatabilmek için internet sitelerini mobile uyarlamanın yollarını aramaya başlamışlardır. Websitenizin cep telefonunda görüntülenmesi, sitenizin mobil...

Olery’nin yaptığı araştırmalar internet üzerinde yapılan otel yorumlarının ne derece önemli olduğunu ortaya koyuyor. Son yıllarda otel başına yapılan ortalama yorum sayısı logaritmik olarak artış göstermekte. 2013 yılında bu sayının otel başına 332, 2014’te ise 465 olması bekleniyor. Bu da misafirlerin konakladıkları oteller hakkında gitgide...

Oteller için sosyal medya kanalllarının dağıtım kanalı mı olduğu yoksa pazarlama kanalı mı olduğu 2012 yılında da tartışılmaya devam edildi. Bu konuda halen farklı görüşler var ve sosyal medya dinamiklerine bakıldığında her iki yaklaşımın da kabul edilebileceği düşünüşebilir. Fakat 2013’de oteliniz için uygulayacağınız sosyal medya...