0850 333 7785
E-Destek
Blog - Protel | Otel ve Restoran Teknolojileri
1815
paged,page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-1815,paged-3,page-paged-3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Günümüzün yükselen trendi CRM. Herkes CRM’in tam olarak ne olduğunu ve neler yapabileceğini anlamaya çalışıyor. Becerilerini ve potansiyelini tam olarak kavramaya çalışıyor. Ancak herkes işin kurumsal tarafını tartışıyor. Oysa ki kullanıcı tarafında CRM’i anlamak ve anlatmak verilerden, istatistiklerden ve analizlerden çok daha basit. CRM belki...

Değerli Kullanıcılarımız, Mal ihracı ve yolcu beraberi eşya ihracı faturalarının e-Fatura olma zorunluluğu 01.07.2017 tarihine ertelendi. e-Fatura uygulamasına kayıtlı olan mükelleflerden, 25/10/1984 tarihli ve 3065 sayılı Katma Değer Vergisi Kanununun 11'inci maddesi kapsamındaki mal ihracı ve yolcu beraberi eşya ihracı (Türkiye'de ikamet etmeyenlere KDV hesaplanarak yapılan satışlar)...

2016’nın sonuna geldiğimiz bu günlerde 2017’nin en iyi şekilde geçmesi için pazarlama bütçesini nasıl kullanacağımızın kararını verme zamanı geldi. 2017 yılında da 2016’daki benzer hedefler yine karşımıza çıkacak daha yüksek online rezervasyon geliri, her yıl değişen sisteme uyum sağlama ve online seyahat acenteleriyle daha etkili bir...

1980’den 2000’lerin başı arasında doğan nesil “Y kuşağı” olarak adlandırılıyor. Son günlerde sıkça duyduğumuz bu kuşağının alışkanlıkları ve davranış şekilleri pek çok sektörü etkilediği gibi seyahat ve konuk ağırlama sektörlerinin de dinamiklerini değiştirdi. Amerikan Cornell Konuk Ağırlama Sektörü Araştırmaları Merkezi’nin yaptığı araştırmaya göre Y kuşağı 2025 yılında Amerika’daki tüm...

Online rezervasyon ve satış sektöründe otellerin doluluğunun yarıdan fazlasını Online Seyahat Acenteleri’nin oluşturduğunu yıllar içinde yükselerek gelen trendle beraber artık rahatlıkla söyleyebiliyoruz. Offline’dan online’a geçiş döneminde fazla önemsenmeyen maliyet tarafı da gitgide daha büyük önem taşımaya başladı. Otel müdürleri ve sahipleri tarafından halen %18 ila...